Menu

Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky spoločnosti :


v súlade so Zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa

I. Úvodné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti spotrebiteľa a predávajúceho pri uplatňovaní práv z vád tovaru zakúpeného prostredníctvom e-shopu spoločnosti:

Viera Pajgertová – ttechE.M. Šoltésovej 2510/42, 960 01 Zvolen, Slovenská republikaIČO: 44 721 552, IČ DPH: SK1074912927Živnostenský list: OŽP-G/2009/01861-2 a OŽP-G/2009/01861-3, reg. č. 670-18444

Bankové spojenie: VÚB Banka Zvolen, IBAN: SK7202000000002948319859

II. Rozsah platnosti a definície

Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na spotrebiteľov – fyzické osoby, ktoré tovar nekupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti.

Podnikateľskí zákazníci sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka SR.

Spotrebiteľ je povinný oboznámiť sa s týmto reklamačným poriadkom pred nákupom. Odoslaním objednávky potvrdzuje súhlas s jeho obsahom.

Tento reklamačný poriadok je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok predávajúceho.

III. Záručná doba a zodpovednosť za vady

Záručná doba je 24 mesiacov od prevzatia tovaru. V prípade zníženej ceny (z dôvodu chyby alebo opotrebenia) môže byť zmluvne skrátená, najmenej však na 12 mesiacov.

Tovar musí zodpovedať dohodnutým vlastnostiam, byť bez vád a spôsobilý na účel, na ktorý sa bežne používa.

Zodpovednosť predávajúceho za vady sa riadi ustanoveniami § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka.

Záruka sa nevzťahuje najmä na:

mechanické poškodenie spôsobené spotrebiteľom,

opotrebovanie bežným používaním,

používanie v neprimeraných podmienkach,

poškodenie v dôsledku vyššej moci alebo neodbornej manipulácie.

Výnimky zo záruky (obšírne vymedzenie):
Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté:
a) nesprávnym použitím tovaru v rozpore s návodom na použitie alebo odporúčaniami výrobcu,
b) zásahom vyššej moci, živelnou pohromou (napr. povodeň, požiar, mráz, premočenie, nadmerné teplo),
c) použitím v prostredí, ktoré nezodpovedá bežnému určeniu tovaru (vysoká vlhkosť, prach, chemikálie, agresívne prostredie),
d) mechanickým poškodením, neprimeraným zaobchádzaním, pádmi, nárazmi alebo poškodením spôsobeným treťou osobou,
e) opotrebovaním v dôsledku bežného alebo nadmerného používania – napr. ošúchanie podrážky, predratie látky, opotrebenie stielky, prasknutie švov,
f) zásahmi neautorizovaných osôb, opravami alebo zmenami mimo autorizovaných servisov,
g) nesprávnou alebo nedostatočnou údržbou tovaru,
h) akýmkoľvek zásahom používateľa vedúcim k zmene technických parametrov tovaru.

Upozorňujeme, že kratšia životnosť niektorých typov tovaru (pracovná obuv, pracovné odevy, rukavice atď.) nie je vadou, ale je vlastnosťou plynúcou z ich účelu a intenzity používania. Z tohto dôvodu nemôže byť predmetom oprávnenej reklamácie.

Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené nedodržaním pokynov uvedených v návode na použitie alebo návode na údržbu.

Reklamácia do 12 mesiacov od kúpy:
Ak spotrebiteľ reklamáciu uplatní počas prvých 12 mesiacov, predávajúci ju môže zamietnuť len na základe odborného posúdenia. Spotrebiteľ nesmie znášať žiadne náklady spojené s odborným posudkom. Predávajúci je povinný poskytnúť kópiu odborného posudku do 14 dní od vybavenia reklamácie.

Reklamácia po 12 mesiacoch od kúpy:
Ak predávajúci zamietne reklamáciu po 12 mesiacoch, je povinný v potvrdení uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať tovar na odborné posúdenie. Náklady posúdenia a s tým súvisiace náklady znáša predávajúci, ak posudok potvrdí zodpovednosť za vadu.

IV. Postup pri uplatnení reklamácie

Miestom pre uplatnenie reklamácie v SR je:

Viera Pajgertová - ttech, J. Jesenského 4702, Zvolen 960 01

Kupujúci môže chybný tovar na reklamáciu zaslať prepravnou službou na túto adresu. Balík by mal byť označený viditeľne "REKLAMÁCIA" a obsahovať: reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva), odporúčame priložiť kópiu reklamačného listu, podrobný popis vady a kontaktné údaje (spiatočná adresa, telefónne číslo). Bez týchto údajov môže byť identifikácia tovaru a vady znemožnená.

Kupujúci preukáže platnosť záruky predložením nákupného dokladu. Ak bol tovar v minulosti reklamovaný, je potrebné doložiť aj doklad o predchádzajúcej reklamácii. Na reklamačnom liste musí byť rovnaké sériové číslo ako na reklamovanom výrobku (ak výrobok sériové číslo má).

Predávajúci má právo odmietnuť prijatie tovaru do reklamácie, ak je znečistený alebo nespĺňa základné hygienické podmienky. V prípade obuvi sa vyžaduje jej dôkladné očistenie – zvršok, podošva, ako aj odstránenie cudzích predmetov a chemikálií. V prípade, že predajcovi vznikne povinnosť čistenia obuvi, je oprávnený účtovať si poplatok vo výške 19,90 EUR s DPH.

V. Spôsoby vybavenia reklamácie

Spôsoby vybavenia reklamácie (oprava, výmena, zľava, odstúpenie od zmluvy) a lehoty na ich vybavenie sa riadia Zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa. Tieto podmienky zostávajú v plnom rozsahu zachované.

VI. Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo podať návrh na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom subjektu ARS – Slovenská obchodná inšpekcia:

Slovenská obchodná inšpekciaÚstredný inšpektorátOdbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporovPrievozská 32, p.p. 29827 99 Bratislava 27Web: https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soiE-mail: ars@soi.sk, adr@soi.sk

Spotrebiteľ môže využiť aj európsku platformu na riešenie sporov online:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

VII. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 24.4.2025 a je zverejnený na internetovej stránke www.ttech.sk. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

Spotrebiteľ odoslaním objednávky potvrdzuje, že bol s týmto reklamačným poriadkom oboznámený a súhlasí s jeho znením.

 

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Nákupný košík