Vrátenie tovaru / výmena
TOVAR, KTORÝ VÁM NESEDÍ VRÁTITE ĽAHKO POMOCOU NASLEDOVNÝCH POSTUPOV ZA TÝCHTO PODMIENOK:
Podmienky pre vrátenie tovaru kúpeného cez www.ttech.sk a doručené na adresu klienta:
- tovar je nutné vrátiť do 14 dní od jeho dodania
- tovar musí byť kompletný, nepoužívaný a nepoškodený vrátane pôvodného obalu.
(poškodený obal (krabica od topánok, odtrhnutý štítok,...), môže byť dôvod k neuznaniu vrátenia, výmeny, či reklamácie)
- s dokladom o kúpe (faktúra) - postačuje kópia faktúry, v prípade, že vyplníte riadne formulár výmeny, faktúra nie je potrebná.
Možnosť vrátenia tovaru sa nevzťahuje na :
- Používané-nosené a vyprané odevy/obuv
- Otvorené balenia technického charakteru ( respirátor, polomaska, okuliare .... )
- Tovar so špeciálnym zhotovením (výšivka/ potlač)
Tovar zasielajte poštou ako ,,Balík na adresu,, alebo kuriérom na adresu :
Viera Pajgertová- TTECH
Pracovné odevy a obuv
Janka Jesenského 4702
Zvolen 960 01
0903547859
Tovar je nutné zaslať doporučene na adresu prevádzky (nie na adresu pošty!), žiadame Vás ak zasielate cez Slovenskú poštu, tak pri podávaní balíka povedzte pri okienku , že to chcete zaslať na adresu. Ak zašlete obyčajne a balík je väčších rozmerov alebo váhovo ťažší tak poštárka balíky nedoručí a rovno to odkladajú na pošte a vzniká obrovský problém z vydaním balíka.
V prípade zaslania BALÍK NA ADRESU je pošta povinná doručiť balík na uvedenú adresu !
(nie na dobierku - dobierky nepreberáme ) a poistený, pretože neručíme za jeho prípadnú
stratu a poškodenie behom prepravy k nám.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme bohužial môcť
akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar Vám bude vrátený na Vaše náklady späť.
Do emailu a balíku je potrebné priložiť stručný popis výmeny tovaru - formulár, ktorý nájdete v texte nižšie kde sú jasne uvedené zamenené položky tovaru. (číslo produktu, názov, farba, veľkosť a pod.)
Čo robiť v prípade ak si chcete k vrátenému tovaru doobjednať nový?
-Je nutné vytvoriť si novú objednávku.
Výmena tovaru za inú veľkosť nie je možná. Ak potrebujete inú veľkosť alebo farbu, urobte si prosím novú objednávku.
1. FORMULÁR Výmena/vrátka tovaru (v prípade výmeny či vrátenia tovaru)
Formulár na vrátenie tovaru WORD
Formulár na vrátenie tovaru PDF
2. FORMULÁR Reklamačný protokol (v prípade reklamácie vady výrobku)
Reklamačný formulár na stiahnutie WORD
2. Reklamácia tovaru
Tovar so sprievodným listom (reklamačným formulárom) posielajte na adresu:
Viera Pajgertová-TTECH
Pracovné odevy a obuv
Janka Jesenského 4702
Zvolen 960 01
0903547859
V prípade reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodu s Vami a v súlade s platným právnym predpisom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadne vady je kupujúci povinný okamžite hlásiť predávajúcemu e-mailom alebo telefonicky. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.
Zákazník si musí vizuálne skontrolovať tovar ihneď pri a po prevzatí.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
Ak sa na tovare pri jeho používaní prejaví závada, vybavuje sa tento problém v rámci reklamačného poriadku firmy.
ZÁRUKA SA NEVZŤAHUJE NA :
a ) vady vzniknuté bežným používaním
b ) mechanickým poškodením tovaru
c ) nesprávnym použitím výrobku
d ) nesprávnym skladovaním
ZÁRUČNÝ LIST:
Občiansky zákonník a Zákon o ochrane spotrebiteľa
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady alebo iný rozpor s kúpnou zmluvou napr. nepár obuvi, chýbajúca časť obuvi a pod.
Záruka sa nevzťahuje na zmeny vlastnosti obuvi, ktoré vznikli v priebehu doby v dôsledku opotrebovania, či prirodzenej zmeny vlastností materiálu alebo na vady a nedostatky vzniknuté nedodržiavaním pravidiel a zásad správneho používania a ošetrovania obuvi či iného výrobku. Nevhodne zvolený druh, veľkosť a šírka obuvi nemôžu byť dôvodom na neskoršiu reklamáciu. Reklamačné konanie môže byť zahájené, ak zákazník predloží kompletnú reklamovanú obuv a preukáže nákup reklamovanej obuvi nákupným dokladom. K reklamácii je potrebné predkladať obuv zbavenú všetkých nečistôt, najlepšie v pôvodnej krabici označenej kódom modelu. Dodávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie obuvi k reklamačnému konaniu, ak nebude spĺňať zásady všeobecnej hygieny. Záručná doba a životnosť obuvi sú rôzne pojmy. Životnosť obuvi je daná spôsobom a intenzitou používania a nemusí byť vždy rovnaká ako záručná doba. To znamená, že pri intenzívnom používaní obuvi môže byť životnosť kratšia ako záručná doba. Záručná doba na zakúpenú obuv je 24 mesiacov. Po uplynutí záručnej doby nárok na uznanie reklamácie zaniká. Pri výbere obuvi dbajte na to, aby zvolený druh, veľkosť a šírka presne zodpovedali Vašim potrebám. Nezabudnite vziať do úvahy účel použitia, vyhotovenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania. Správna a dostatočná údržba podstatne predlžuje funkčnosť a životnosť obuvi.
Životnosť a záručná doba výrobku sú rozdielne pojmy. Zákonom danú záručnú dobu si nemožno zamieňať so životnosťou výrobku, t. j. dobou, po ktorej pri správnom používaní a ošetrovaní môže tovar vzhľadom ku svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.
Spotrebiteľ je povinný reklamovať daný produkt hneď ako sa vyskytne výrobná vada výrobku - Spotrebiteľ nemá ďalej používať vec, na ktorej zistil chybu - vadu musí kupujúci uplatniť u predávajúceho bez zbytočného odkladu, § 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.
Pri užívaní výrobku s chybou, a toho dôvodu znehodnotenie veci, zaniká právo na uplatnenie reklamácie
Plne v súlade so zákonom.
Na vybavenie reklamácie plynie zo zákona doba 30 dní.